BakterBlog

BakterBlog

Az első hírnökök,avagy már nem csak a vasútmodellezés érdekel!

2018. január 23. - VikoBahn

Üdvözöllek!

p1190254.JPG

Ez a bejegyzés most részben eltér a szokásostól,mert ugyan modellezésről fog szólni,de nem a vasút témakörében.Két héttel ezelőtt,amikor oktatáson voltam,ebédszünetben kimentem a kollégámmal boltba,ahol ő nézegetni kezdte az újságokat.Ha már ott voltam,elkezdtem én is lapozgatni,rábukkantam egy harci járművekről szóló magazinra,amihez makett is jár.Korábban is láttam már hasonlókat tankokkal,autókkal,de ugye engem ezek mind hidegen hagytak,hiszen kizárólag a vasútmodellezés volt az,ami érdekelt.

Most máshogy történt,gondoltam egyet és megvettem,mert tetszett,az ára pedig nagyjából 1800 Forint volt,ami nem nagy pénz.Szeretném minden hónapban megvásárolni ezt a magazint,egész jó dolgok vannak hozzá,és Oroszországban készülnek,ami nálam piros pont,hiszen nem akármilyen minőség.

p1190179.JPG

p1190183.JPG

p1190182.JPG

 

A másik fordulat a helikopterek gyűjtése.Kisebb koromban érdekeltek a repülőgépek és a helikopterek,ami háttérbe szorult az évek folyamán.Többször is nézegettem a neten kapható modelleket,az áruk kedvező volt,jól is néztek ki,de mivel a méretarány nem H0,így mindig lemondtam róluk.Miután viszont már volt egy 1:72 méretarányú harci járművem,miért ne jöhetett volna hozzá egy szintén 1:72-es helikopter?!

A Mi24-re esett a választás,természetesen hazai színekben.A gép annyira megtetszett,hogy ez lett a kedvenc helikopterem.Elkezdtem utána nézni,érdekelt a műszaki háttere,a hangja,és úgy az egész gép.Ez olyan szintre jutott bő egy hét alatt,hogy elmentem a RepTárba megnézni ezt a típust közelebbről is.Erről lesz még bejegyzés természetesen!

Nézzük a helikoptert:

p1190257.JPG

A gyártó az Easy-model,számomra teljesen idegen,mivel vasútmodelleket nem gyárt,de ahogy néztem,a harci járművek terén elég nagy szerepe van.

A modell jól becsomagolva érkezett,sérülésre esély sem volt,az egyszer tuti!Az egész gép műanyagból van,amivel nagyon óvatosan kell bánni,tapintás alapján meglehetősen gyenge.Részletgazdag,a pilótafülke szépen ki van dolgozva rajta.Olyan brutális kinézete van,mint az igazi gépnek.Itt-ott apróbb ragasztó nyomok,feliratozási hibák találhatók rajta,de nem vészes,szerintem nagyon szép és az ára is kedvező.

p1190253.JPG

p1190258.JPG

p1190268.JPG

Őszintén szólva sokat nem tudok írni róla,mert nem értek a helikopterekhez,így mint laikus,úgy tudom értékelni magát a kidolgozottságot és a hasonlóságot az eredeti géppel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vikobahn.blog.hu/api/trackback/id/tr5013597513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása