BakterBlog

BakterBlog

MDa,Bc,Ganzos csodák!

2018. február 22. - VikoBahn

 

Üdvözöllek!

p1190414.JPG

Sajnos az utóbbi időben nem volt időm , se energiám a blog szerkesztésére és modellek összerakására.Jelenleg is 5 darab van félbehagyva,egyszerűen tényleg kevés az időm manapság.Most viszont itt egy újabb bejegyzés,elkészült egy újabb MD,de ez most más,mert eredeti festést kapott.Bátor dolog volt nekifutni,de szerencsére egész jól sikerült.A modell egyébként különleges,azért festettem le bordóra,mert jubilumi alkalomról van szó,hiszen ebben a hónapban lesz 10 éve,hogy vasút modellezéssel foglalkozom.A gép a szokásos,3D nyomtatott forma,így néhány képet raknék fel a festés folyamatáról csak.

p1190355.JPG

 A megszokott alap,de most valami más készülődik...

p1190382.JPG

Már festés alatt a gép,sőt,a csillag is a helyén van!A csillagot érdekes módon oldottam meg,mert egy dekorációs boltban vásárolt mini csillagot ragasztottam a papírból kivágott karikára,és ezt festettem le a kaszni színére.Amikor ez megvolt,ráragasztottam a gép orrára.

p1190360.JPG

A maszkolás nem lett a legjobb,de egy egyszerű kétoldalú ragasztótól nem lehet sokat várni.Nekem azért így is tetszik!

p1190379.JPG

Jó nagy a rumli,megy a munka...

p1190393.JPG

Elkészült!A 3 MD egymás mellett,egy csillagos rézmodell pedig otthon pihen.A tető festése nehéz volt,mert a fehér festék nem nagyon akarta befogni a szürke kasznit!

p1190403.JPG

A címben is említett Bcmot az a modell,amelyiket az előző bejegyzésben is említettem már.Ez eredetileg Bcx mellékkocsinak lett nyomtatva,én alakítottam át motorkocsivá.

p1190333.JPG

p1190340.JPG

A jubileumról lesz még szó (legalább is tervben van),mert jön egy Búvár és egy V46-os mozdony is,no meg van még két Panda és egy Gigant is,ami készül!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vikobahn.blog.hu/api/trackback/id/tr9313685160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alföld 2019.11.03. 08:41:50

hol lehetne ilyen MD mozdony maketthez vagy akár a teljes szerelvényhez hozzájutni...és milyen áron?
süti beállítások módosítása