BakterBlog

BKV múzeum-egy történet még áprilisból

2018. augusztus 25. - VikoBahn

Üdvözöllek!

Ilyen jellegű bejegyzés már nagyon régen volt,de mivel itt a tavasz,több lehetőség van a kirándulásokra,így a jövőben több ilyen téma is várható a blogon!

Barátnőmmel vettünk ki egy kis szabit és elmentünk 3 napra a fővárosba.Először a Börzsöny volt tervben,de mivel azért az időjárás még elég kiszámíthatatlan,nem vállaltuk be,inkább Budapest mellett döntöttünk,hiszen itt is akad még néhány hely,amit régóta terveztünk megnézni,de valahogy kimaradt mindig.Ilyen volt a földalatti múzeum és a BKV múzeum.

Mielőtt belevágnék,azt is hozzáteszem,hogy a bejegyzés végére az egy héttel ezelőtti állatkerti látogatást és a Vasúttörténeti parkot is hozzácsapom,mert ezeken a helyeken is voltunk,noha nem először,de készült néhány jó kép.

Szokásos reggeli indulás,de ugye ezúttal már Szolnokról,mivel itt lakunk egy albérletben.Azért sokkal kényelmesebb innen utazni 100 kilométert,mint otthonról 160-at,nem?!

A szállás elfoglalása előtt még meglátogattuk a Deák téren lévő földalatti vasúti múzeumot,ami nem nagy,de nagyon szép és érdekes,no és persze a belépőjegy ára is kedvező.A múzeumról annyit tudok,hogy állítólag ez egy régen üzemelő megálló volt,viszont,később,miután ezt már nem érintette a ma is üzemelő  M1-es vonal,múzeumot alakítottak ki a helyén.

Három jármű található itt,melyek közül az egyik utasterébe felmehettünk,a többi sajnos zárva volt.Vannak itt makettek(villamos,metró,busz,HÉV,),régi jegyek és bérletek,öltözékek és régi fotók.Nagyjából ennyi dolog van kiállítva,de kifejezetten ízléses módon.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.