BakterBlog

BakterBlog

Régen írtam már,ugye?

2018. március 30. - VikoBahn

Üdvözöllek!

p1190458.JPG

Nagyon régen volt,amikor utoljára jelentkeztem.Sajnos nem volt téma sem igazán,és kedvem sem,másrészt sokat kell dolgoznom,ami kicsit kimerít,pláne azért,mert 3 alkalommal szakadt le a felső vezeték nálam 2 hónap alatt.Úgy néz ki,viszonzatlan a szeretet a vasút részéről.

Nézzük is,mik történtek az elmúlt időszakban:

A Panda metró továbbra sem készült el,az egyik vége és a köztes kocsi majdnem kész állapotban vannak,a festetlen Búvár továbbra is festetlen,egyszóval áll a műhelyben a munka,és a félkész modellek sora.

p1190438.JPG

Beszereztem nemrég egy Traxxot,méghozzá a gyermekrajzos gép modelljét.Van egy srác,aki maszekban matricázza a modelleket,ő készítette ezt is.Volt többféle is,de nekem a gyermekrajzos az egyik kedvencem,így őt választottam.Vittem volna az összeset persze,de 45 rugó nem kevés,valljuk be!

A modell egyébként Piko Expert kivitel,a matrica az pedig matrica rajta,szó szerint.Szép,de ha közelebbről megnézzük,azért látszik,hogy itt-ott bizony megszakadt vagy lekopott róla.Ennek ellenére tényleg fantasztikus modell,nem mindenki büszkélkedhet vele sem!

p1190450.JPG

Voltam vasútmodell kiállításon is,vettem pár terepkiegészítőt is!A Viesmann gyártó kivonult a kiállításra és rendkívül kedvező áron árultak mindenféle holmit az épületekről kezdve az állatokig,tényleg mindent.Fogtam is a kartondoboz "kosarat",amit ők kínálgattak,és nekiálltam guberálni a rekeszekből.A végén 6500 Forint áron válogattam össze konténereket,teheneket,épületet,felső vezeték tartó oszlopokat,de a srác azt mondta,hogy 5000-et kér az összesért,plusz még 1000 Forint értékben választhatok valamit ajándéknak.Nagyon jól jártam velük!Úgy néz ki ideje lesz valami terepasztal-szerűséget összerakni már,csak hely nincs itt!

Vannak tervek is,ráadásul rengeteg...

Nemrég elkészült Kovács Csabi műhelyében egy M31-es mozdony a részemre,szóval ő jön hozzám Áprilisban,illetve Balázs barátom is készített nekem egy uzsgyi és egy M63 "építő készletet"!A helyzet viszont változott,mert néhány napja erősen gondolkodtam a dolgokon!Arra gondoltam,hogy mások sokkal szebbre le tudnák festeni nekem ezeket a modelleket,így mostantól tényleg profi modellezőkkel szeretném a gépeket lefestetni.Az én festésemmel csak elrontom a dolgot szerintem.

Egyébként az MD projekt még mindig fut,még mindig szeretnék sok-sok MD-t is,de most a már meglévő gépek felújítása is napirendre került!Szerintem a 3003-as kap majd fővizsgát először,sőt,az is előfordulhat,hogy motorizálva is lesz!

Balázs egyébként folyamatosan tevékenykedik,most épp egy Millfav szerelvény készülget nála,már nagyon várom,szeretnék belőle vásárolni!

És,hogy ez se maradjon ki,bemutatom a múlthónapban vásárolt V46-os mozdonykámat!

A modellt szintén Csabi készítette vélhetően nem mostanság.A gépet egyik cimborámtól vásároltam meg,akinél még van pár "Csabis" modell,ezeket vásárolgatom folyamatosan tőle.A modell egyébként műgyanta kasznis,kiegészítve pvc részekkel.Motor is van benne,bár azt nem tudom,hogy milyen a futása,mert ugye pályám még mindig nincsen.

p1190427.JPG

p1190448.JPG

A srácnál még van két Púpos,egy Bobó,egy M32-es és egy M28-as is,szeretném őket magamévá tenni,de ő 35 rugóért vesztegeti darabját,szóval...talán az egyik Púp meglesz májusra,de májusban szeretnék még MD-t is,vagy akár Bbmot motorkocsit is,ha Balázs készen áll rá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vikobahn.blog.hu/api/trackback/id/tr4113790626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása