BakterBlog

BakterBlog

Bejelentkezés

2018. május 31. - VikoBahn

Üdvözöllek!

Sajnos a laptopom elszállt ,természetesen a  rajta lévő összes tartalommal egyetemben ,ezért is nem jelentkeztem hosszú-hosszú ideig .Volt pár téma is már elkezdve a blogon ,azonban azokhoz jó pár fotó hiányzik még.Most barátnőm gépét használom ,így lassan ,de igyekszem új témákat hozni nektek!

Jöjjön egy kis beszámoló ,mik is történtek az elmúlt időszakban!

Legutóbbi bejelentkezésemkor közöltem ,hogy a Balázs-féle MD-k  egy cimborám keze által lesznek festve ezentúl. Nos,úgy néz ki ,hogy lassan elkészül az első példány,2 hónap várakozás után .Még áprilisban vettem át egy MD motort és egy M63-as mozdonyt,ezeket rögtön oda is adtam Bélának ,hogy fesse le őket .A 63-as festése nemrég elkészült ,de a modell még feliratokra vár. Az MD még el sem lett kezdve ,de megsürgettem a dolgot ,így elvileg jövőhéten már bemutathatom itt! Itt is a feliratokkal van a gond ,Béla már megrendelte őket ,de valamiért nem készítették még el egyiket sem .Megegyeztünk végül abban ,hogy a pályaszámokat megoldom majd én,ő csak fesse le nekem .Egyébként két MD van nála ,az egyik a csillagos ,ami szintén csillagosként fog újjászületni!

Májusban érkezett hozzám egy Piko Traxx , egy Millfav szerelvény és a várva vár Bamot is. A Bamot is festésre vár,remélhetőleg majd azt is bemutathatom hamarosan!

Bővült az ötletek száma , Júliusban már az első normális terepasztalomat tervezem elkezdeni. A terv egy H0e kisvasúti pálya lenne , viszonylag egyszerű vasútüzemmel ,jelzők nélkül. Még nem tudom, hogy az állomás 2 vagy 3 vágányos lesz-e ,de szerintem bőven elég 2 is . Ezen kívül egy kétállásos fűtőházat is szeretnék még ,és hogy kerek legyen a dolog , egy kis normál nyomtáv is lenne rajta . Utóbbit  még nem tudom , hogyan lehetne megoldani , mert egy felüljáróra gondoltam nyíltvonallal , de az is megfordult a fejemben ,hogy egy  átrakót is építhetnék , ez majd kiderül.

Kicsit félretéve a modellezés témakörét ,jó kis kirándulásra készülünk barátnőmmel ,ugyanis jövőhét vasárnap Prágába utazunk 5 napra. Természetesen lesznek fotók és videók ,erről majd tervben van egy beszámoló is.

Májusban sokat dolgoztam , mai is mennem kell éjszakára ,utána még 4 szoli és végre lesz egy kis szabadság ,nagyon itt volt az ideje!

Ennyi lett volna ez a kis bejelentkezés ,élek még ,csak akadt némi technikai gond , no meg rengeteg szolgálaton vagyok túl , de lesznek érdekes bejegyzések hamarosan , csak egy kis türelmet kérek!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://vikobahn.blog.hu/api/trackback/id/tr1714014804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása