BakterBlog

BakterBlog

Egy vasutas története...itt kezdődik!

Elkezdte működését a blog!

2017. szeptember 17. - VikoBahn

Köszöntelek,kedves olvasó!

Először is megragadnám az alkalmat,hogy bemutatkozzak!

A nevem Viktor,egy fiatal vasútrajongó vagyok,aki egyben vasutas is.Korábban már többször tettem kísérletet arra,hogy belefogok egy blog szerkesztésébe,több-kevesebb sikerrel.Tulajdonképpen van egy weboldalam már 9 éve,ám azt sajnos ritkán tudom csak szerkeszteni,sok dolgot kellene átalakítani rajta,mostanság pedig időm nemigen van.Úgy tűnik,itt most megleltem az egyszerűbb megoldást,ezt a blogot fogom vezetni ezentúl.

Néhány gondolat magamról:

1995-ben születtem Szentesen.Már egészen pici koromban beleszerettem a vasútba,hiszen rengeteget utaztam nagyapámmal,ekkor "csapott meg a mozdony füstje",és ekkor döntöttem el,hogy mozdonyvezető leszek.Teltek az évek,egyre jobban megszerettem ezt a világot,persze közben gyarapítottam a tudásomat is.2008-tól kezdve már vasútmodellek gyűjtésével,építésével is foglalkozom,emellett vasúti vonatkozású fotókat és videókat is készítek.2010-ben kezdtem el középiskolai tanulmányaimat Újszászon,ide már célorientáltan jöttem,hiszen OKj-s vasutasképzés folyik az intézményben.Kitűnő tanulmányi eredménnyel végeztem 6 év után,majd jelentkeztem a vasúthoz,azonban nem mozdonyvezetőnek,hanem forgalmi szolgálattevőnek.A tanfolyam 2016. augusztusában kezdődött,márciusban sikeres vizsgát tettem,azonban még jelenleg is gyakornok vagyok,még vár rám egy önállósító szóbeli vizsga is,ezt követően már önállóan is dolgozhatok.

Hogy miről is fog szólni a blog?

Nos,a válasz egyértelműnek tűnik az imént leírtak alapján,azonban nem csak a vasút és a vasútmodellezés lesz a téma,hanem a túráim is,illetőleg személyes dolgokat is olvashatsz.Célom,hogy a vasút világát bemutassam neked,olyan formában,ahogy azt én megélem.A túrákhoz visszatérve,elég sok helyen járok,általában hegyvidékeken,ezekről fogok beszámolókat írni képekkel kommentálva.Remélem felkeltettem az érdeklődésed,ha bármilyen észrevételed vagy kérdésed van,bátran jelezd felém!

U.i: A bejegyzések eltérő időközönként lesznek publikálva attól függően,hogy mennyi időm van!

Kellemes időtöltést kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://vikobahn.blog.hu/api/trackback/id/tr9312871914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása