BakterBlog

BakterBlog

A frigyláda nyomában: Aby motorkocsi 1:87-ben

2018. január 19. - VikoBahn

Üdvözöllek!

Az elveszett blogger visszatért,hogy bemutathassa legújabb szerzeményét! :)

p1190217.JPG

Balázs barátomtól nemrég átvettem a frissen nyomtatott Aby motorkocsimat,amit néhány nap alatt össze is raktam.A motorkocsi mellé jött egy mellékocsi is,ám mivel én inkább a vontató járműveket szeretem,átalakítom a kocsit is motorkocsivá,az majd Bcmot lesz.(Nagy különbség nincs,a Bcmot és az Abmot megegyezik,az "A" az első osztályra utal,a "B" a másodosztályra,a "C" pedig a harmad osztályra.Tehát amikor megszűnt a harmad osztály,a Bcmot Abmot lett.Az "y" a három tengelyre utal.)

A modell összerakása meglehetősen egyszerű volt,a tető,az oldal-és homlokfalak és az alváz külön-külön voltak,így a festés nagyon könnyen elvégezhető.Az ablakokkal sem volt macera,könnyen ment minden,tehát nem szükséges az összerakást annyira részletezni.

p1190245.JPG

Ganzos motorkocsik sorakoznak!

p1190222.JPG

p1190225.JPG

Ami nekem iszonyatosan tetszik,az a szegecsek kidolgozása a modellen.Balázs gondoskodott erről is!A tetőn lévő bordázás,a hűtők mind-mind olyan jól sikerültek,hogy szerintem a legtöbb gyártó példát vehetne róla.

p1190243.JPG

Bizony van mit befejezni még,a Bcmot már készült,mellette pedig egy "Panda" is alakulgat.

A bejegyzés trackback címe:

https://vikobahn.blog.hu/api/trackback/id/tr3013587781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása